Często zadawane pytania

WSPARCIE
Chcesz zapytać o funkcjonowanie serwisu RedFix lub nie możesz się zarejestrować? Nie ma problemu, zaraz Ci pomożemy. Na tej stronie znajdziesz przegląd najczęściej zadawanych pytań. Nie widzisz odpowiedzi na Twoje pytanie? Nasz zespół wsparcia służy pomocą każdego dnia. Wypełnij formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Q&A

  • Jak zapisać się do sieci RedFix?

    Zostanie częścią sieci RedFix jest bardzo proste. Wypełnij internetowy formularz aplikacyjny. Nie potrzebujesz do tego żadnych dodatkowych dokumentów. Następnie zaloguj się do darmowej aplikacji. Potem możesz od razu zaczynać!

  • Ile kosztuje rejestracja?

    Rejestracja dla firmy podlega jednorazowej opłacie za roczne członkostwo. Nie ma żadnych dodatkowych opłat w późniejszym terminie. Opłata uiszczana przez klienci stała na rok, bez względu na liczbę opublikowanych zleceń. Świetnie!

  • Jacy klienci są już częścią sieci RedFix?

    Klienci w naszej sieci pracują w wielu różnych branżach. Oznacza to nie tylko rolnictwo, budowlankę i opiekę zdrowotną, ale także logistykę i organizację wydarzeń.

  • Co odróżnia RedFix od innych platform internetowych ze zleceniami?

    Większość platform nalicza wysokie opłaty lub opłaty za godziny spędzone w serwisie. My nie. Freelancerzy pracują bezpośrednio dla klientów. Klienci płacą bezpośrednio freelancerom. Co więcej, RedFix działa w kilku krajach. Jeśli chcesz, możesz przyjąć zlecenie lub zatrudnić freelancerów z zagranicy.

  • W jaki sposób firma może publikować zlecenia?

    Platforma umożliwia łatwe nawiązanie kontaktu z freelancerami. Po zarejestrowaniu firmy możesz zalogować się w aplikacji w wersji na pulpit lub przez naszą aplikację. Utwórz projekty i wprowadź preferencje. Na przykład okres na jaki szukasz pracowników, jakie są niezbędne kwalifikacje i jaką stawkę godzinową oferujesz. Możesz znaleźć odpowiedniego freelancera bezpośrednio na naszej platformie. Nawet jeśli nie siedzisz przez komputerem, otrzymasz automatyczne powiadomienie po znalezieniu odpowiedniej oferty.

  • Jak długo moja rejestracja jest ważna?

    Okres trwania wszystkich subskrypcji wynosi rok. Po upłynięciu roku Twoja subskrypcja zostanie automatycznie odnowiona na kolejny rok. Jeśli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć automatyczne odnawianie w dowolnym momencie.

  • Jakie są szanse na znalezienie odpowiedniej oferty?

    Z naszej platformy korzysta wielu różnych klientów. Biorąc pod uwagę, że zarówno klienci, jak i freelancerzy pochodzą z różnych branż, szanse na znalezienie odpowiedniej oferty są wysokie. Ze względu na szybko rosnącą liczbę użytkowników szanse jeszcze wzrastają. W tym celu także korzystamy z wysoce zaawansowanego oprogramowania. Oznacza to, że znaleziona oferta zazwyczaj jest dobra.

  • Czy praca za granicą jest możliwa?

    Nie ma problemu! Sam(a) wprowadzasz swoje preferencje, w tym kraje, w jakich chcesz pracować. Możesz w dowolnym momencie je zmienić.

 


 

W dalszym ciągu masz pytania?

Zadaj je naszemu działowi pomocy za pomocą poniższego formularza.

 

 

Pobierz aplikację i od razu rozpocznij pracę.

Pobrałeś(-aś) aplikację? Możesz od razu utworzyć konto.